آرشیو: آرشیو مهراد روستا

مرا تا عشق تعلیم سخن کرد

آرشیو مهراد روستا

مرا تا عشق تعلیم سخن کرد

آرشیو: نصب VS2013 بدون داشتن IE11

شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۳، ۰۶:۱۲ ب.ظ

امروز خواستم ویژوال استدیو را نصب کنم که با این ارور مواجه شدم و یه سرچی کردم و برای حل این مشکل بدون دانلود اینترنت اکسپلورر این روش را پیدا کردم!

در حقیقت ویژوال استدیو با خواندن کلیدهای رجیستری مربوط به ورژن Internet Explorer متوجه می شود که چه نسخه ای از آن روی سیستم ما نصب شده است. پس ما می توانیم آن ها را به دلخواه، تغییر دهیم و مقدار آن را بالای 10 تعیین کنیم. . . .

دستورات زیر را داخل نوت پد paste کنید و سپس از منو File گزینه Save را انتخاب کنید. در کادر File Name کلمه "alaki.bat" را بنویسید و اون رو Save کنید. با دبل کلیک روی این فایل، تنظیمات لازم صورت گرفته و میتوانید ویژوال استدیو را نصب کنید

@ECHO OFF

:IE10HACK

REG ADD "HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer" /v Version /t REG_SZ /d "9.10.9200.16384" /f

REG ADD "HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer" /v svcVersion /t REG_SZ /d "10.0.9200.16384" /f

REG ADD "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer" /v Version /t REG_SZ /d "9.10.9200.16384" /f

REG ADD "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer" /v svcVersion /t REG_SZ /d "10.0.9200.16384" /f

GOTO EXIT

 

:REVERTIE

REG DELETE "HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer" /v svcVersion

REG DELETE "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer" /v svcVersion

REG ADD "HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer" /v Version /t REG_SZ /d "8.0.7601.17514" /f

REG ADD "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer" /v Version /t REG_SZ /d "8.0.7601.17514" /f

GOTO EXIT

 :EXIT

برای راحتی شما من این فایلو براتون آپلود کردم

آرشیو نظرات  (۵)

۲۹ آذر ۹۶ ، ۱۷:۰۷ سید علیرضا
خداوکلی دمت گرم البته من فقط زدم خطاشو برطرف کرد نمیدونم نصب بشه یا ن ولی اگرهم نصب نشه باز دمت گرم کله کامپوتر زیرو کردم تا ی کلکی بزنم نشد که نشد این خطا رو بر طرف کنم

فایل نت پد رو در کدوم آدرس ذخیزه کنیم؟؟؟؟؟
پاسخ:
هر جا :|
یعنی ناموسن دمت گرم.گل کاشتی
داداش خیلی گلی مرسی.
پاسخ:
قربانت :)

سلام من هرچی این فایل رو اجرا میکنم پیغام access is denied و میده.میشه راهنمایم کنید؟

پاسخ:
ویندوزتون چیه؟
روش راست کلیک کنید و گزینه Run As Administrator رو انتخاب کنید شاید درست شد :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">