آرشیو: آرشیو مهراد روستا

مرا تا عشق تعلیم سخن کرد

آرشیو مهراد روستا

مرا تا عشق تعلیم سخن کرد

آرشیو: کتاب صوتی آواز‌های زیرزمین

يكشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۳:۳۲ ب.ظ

چند وقتی بود خیلی دنبال این بودم که از تاریخچه موسیقی راک و جاز و متال و مخصوصا موسیقی زیرزمینی ایران بیشتر سر در بیارم. این ایده از وقتی تو ذهنم جرقه زد که دیدم چقدر گروه‌ها و موزیسین‌ها و شاعرهای خوبی بوده که من نمیشناختم! در جست و جو هام به کتاب "آوازهای زیرزمین: نوشته سید ابراهیم نبوی" رسیدم. واقعا کتاب جالبی بود و به عنوان یک منبع دست سوم واقعا چیز مفیدی بود. خود آقای ابراهیم نبودی هم واقعا این کتاب رو فکر میکنم دلی نوشته بود. من که لذت بردم از اکثر کتاب، البته به جز چند قسمت که برخی‌ها رو زیادی کوچک و یا زیادی بزرگ کرده بود ولی خب خرده نمیگیرم! 

حالا هم من یه قسمت‌هایشو صوتی کرده بودم، و گقتم که بعد از یک ویرایش خوب برای شما بزارم :) 

لیست تِرَک‌هایی که در این قسمت استفاده کردم به شرح زیر است!

قطعات استفاده شده در پادکست آوازه‌های زیرزمین - مقدمه 1

که البته اون مورد که زرد رنگش کردم ریمیکس هست :) فکر کنم از Voodoo Child هم استفاده نکردم! 

این فقط قسمت اول بود، امیدوارم قسمت‌های بعدی هم منتشر کنم :)

لینک شنیدن و دریافت آوازه‌های زیرزمین - مقدمه 1 از ساندکلاد

لینک شنیدن و دریافت آوازه‌های زیرزمین - مقدمه 1 از تلگرام

نظر بدید حتما :)

آرشیو نظرات  (۴)

۰۸ آبان ۹۵ ، ۱۱:۲۶ زهیر خنیاگر
داداش پادکست رو گوش دادم ... واقعا حال کردم ... انتخاب موسیقیت هم واقعا برای مقدمه خوب بود ... آهنگ hey jude که پخش شد یه لحظه فکر کردم پادکست تموم شده و پلی لیست خودم شروع به پخش کرده :دی ... ولی خیلی حال کردم بی صبرانه منتظر قسمت بعدی هستم ... نحوه گفتنت هم خیلی خوب بود منو یاد عنایت فانی که تو بی بی سی هستش انداخت ... 

حس نویسنده رو واقعا درک میکنم ... موسیقی بود که زندگی منو عوض کرد ... دیدم رو نسبت همه چیز عوض کرد ...
پاسخ:
خیلی خوشحالم که خوشت اومد، قسمت بعدی رو هم سعی میکنم تا هفته دیگه یا شاید زودتر آماده کنم :)گ

آپدیت: (من خیلی بدقولم، مگه نه؟)
۰۴ آبان ۹۵ ، ۱۲:۴۵ زهیر خنیاگر
دادا این موزیک ویدیو رو ببین خیلی خوب کار شده شایدم دیدی شاهین شیر کرد تو کانال تلگرامش...
پادکست رو هم دیشب دانلود کردم یکمشو گوش دادم ... امشب کامل گوش میدم نظرمو میگم :)
پاسخ:
خیلی جالب بود! البته ایده ویدیوش را نفهمیدم دقیق اما موسیقیش خیلی جالب بود
۰۲ آبان ۹۵ ، ۲۳:۰۹ زهیر خنیاگر
حالا سعیمو میکنم از اون چیزایی که دارم برات یه لیست بسازم ... دیگه خودت دانلودش کن ... باشه گوش کردم حتما نظرمو میدم ... موفق باشی دادا :)
پاسخ:
مرسی :)))))))))))))))))))))))
۰۲ آبان ۹۵ ، ۲۱:۳۴ زهیر خنیاگر
ایول مهراد جان حتما کتابُ میخونم ... صوتیش رو هم حتما میگوشم ... راستی اون آهنگا هم امروز بدستم رسید ... فعلا درحال گوش دادنم ... با Beatles شروع کردم خودم چندتا آلبومشون رو داشتم ولی الان دیگه فول آلبومشون رو دارم ... حتما سر فرصت ترک های باحال رو معرفی میکنم :)
پاسخ:
کاشکی منم یکی بهم از این آرشیوا میداد :)) حوس کردم :)) نظرتو در مورد این پادکست بگو حتما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">