آرشیو: آرشیو مهراد روستا

مرا تا عشق تعلیم سخن کرد

آرشیو مهراد روستا

مرا تا عشق تعلیم سخن کرد

آرشیو: درد یادگیری، یادگیری شیرین

چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶، ۰۶:۴۳ ب.ظ
گفتم تلخ خوبه، گفتم آب کرفس، آب جو، اینجور چیزا می‌خورد. الان فکر کنم چیزهای جدیدی فهمیدم. همه چیزایی که تونستن بهش کمک کنم تلخ بودن. درس‌هایی که یاد گرفت تلخ بودن. کسی نیومد خیلی خوشگل و شیرین بهش چیزی یاد بده ( و مفید باشه، نه اینکه دنبال سود خودش باشه فقط ) 
برای همینه حس می‌کنه ، نکنه حتما چیزای تلخ بهترن ؟

پ.ن: 
But you so resist​ me, as if I'm someone in the government
You so resist me, but I swear I'm not the president !
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۹
مهراد .ر

آرشیو نظرات  (۲)

من حواسم به بالا و پایین صفحه ت هست  !
پاسخ:
آره معلومه که حواست هست ! کامنتا رو ندیده بودی تا الان 😂 (بای د وی کردمش مهراد نیلی که یه ذره از مسخرگی در آد 😂 ، رسما سه تا فامیلی دارم الان ؛)
سلام مهراد در سرزمبن نیلی 😂
چقدر مبهمانه بود این پست !
پاسخ:
:))))) حالا یه دقه یه اسم عوض کردیما :))) 
این پست برمیگرده به تجربیات همون روزم. پست بعدی بازش می‌کنم. اینو نوشتم که فقط یادم نره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">