آرشیو: آرشیو مهراد روستا

مرا تا عشق تعلیم سخن کرد

آرشیو مهراد روستا

مرا تا عشق تعلیم سخن کرد

آرشیو: خسته شدم!

پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۷:۳۹ ب.ظ

[ویرایش: این پست مال سال 93 هستش و خب اون زمان هیچی بلد نبودم 😄😄، پس خرده نگیرید بر من]
این چند روزه شدید مشغول طراحی و ویرایش سایت تروگیم بودم. خیلی خسته کننده بود!

هنوز کاملِ کامل نشده اما خوبه! لیست کارهایی که کردم :

 

 

  1. یک لوگو به بخش هدر اضافه کردم
  2. لوگوی ترو گیم رو تغیر رنگ دادم
  3. منو اضافه کردم
  4. آرمان رنگ ویجت های سمت چپ رو تقیر داد

 

  1. آرمان زخمت کشید ادامه مطلب رو هم درست کرد
  2. این قالب فوتر هم نداشتم، پس خودمون درست کردیم!

 

خلاصه جز این خیلی کار های دیگه هم داشتم مثل آماده کردن آموزش های بازیسازی و . . . 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۷
مهراد .ر

آرشیو نظرات  (۱)

خیلی هم کار خاصی انجام ندادید تو قالبش سخت این قالب برا من یک ساعتم وقت نمیبره!
پاسخ:
بله این پست مال سال 93 هستش، بچه بودم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">